Forums / Discussion / General

170,278 total conversations in 5,455 threads

+ New Thread


Come back Gamzee!!!

Last posted Feb 29, 2012 at 03:19AM EST. Added Feb 26, 2012 at 07:34AM EST
222 posts from 34 users

This is Gamzee general now

Alright welcome to Gamzee General everyone

So who’s your favorite Gamzee? Mine’s Gamzee

JeGuS, wHaT ThE mOtHeRfUcK iS gOiNg oN

iTs a mOthERfUcKinG GamzEE CoNveNTion! :o)

Last edited Feb 26, 2012 at 09:43PM EST
Feb 26, 2012 at 09:41PM EST
Quote

I tHiNk EvErYbOdY jUsT nEeDs To ChIlL oUt HoNk.

:o)

Feb 26, 2012 at 09:42PM EST
Quote

Im ChiLl As FuCk

>Lets see how long we can make this go until people notice.

Last edited Feb 26, 2012 at 09:45PM EST
Feb 26, 2012 at 09:44PM EST

Pinkamena Diane Pie wrote:

I aM tHe OrIgInAl GaMzEe!
YoU kNoW wHy?

HoLy MoThErFuCkIn MeSsIaH hOnK

mAyBe WeRe AlL gAmZeE!

Feb 26, 2012 at 09:46PM EST
Quote

Will the real gamzee plz stand up? plz stand up?
its like you never been Gamzee B4
posting all over the boards
like jamie dubs and Randoman just walked thru dat door

Feb 26, 2012 at 09:47PM EST
Quote

Cale wrote:

HoLy MoThErFuCkIn MeSsIaH hOnK

mAyBe WeRe AlL gAmZeE!

HoLy FuCkInG BiTcH TiTiEs! HoNk!

Feb 26, 2012 at 09:47PM EST
Quote

Ann Hiro wrote:

Will the real gamzee plz stand up? plz stand up?
its like you never been Gamzee B4
posting all over the boards
like jamie dubs and Randoman just walked thru dat door

Feb 26, 2012 at 09:48PM EST

404 user not found wrote:

HoLy FuCkInG BiTcH TiTiEs! HoNk!

>talking liek gamzee
>you’re doing it wrong

Feb 26, 2012 at 09:48PM EST

404 user not found wrote:

LeTs AlL SlAm BaCk SoMe Of ThAt WiCkEd ElIXeR AnD HaVe A ChIlL As FuCk TiMe!

LoOk WhAt I fOuNd!

SaW iT oN sOmE oNe’S wAlL.

Last edited Feb 26, 2012 at 09:49PM EST
Feb 26, 2012 at 09:48PM EST
Quote

Pinkamena Diane Pie wrote:

LoOk WhAt I fOuNd!

SaW iT oN sOmE oNe’S wAlL.

That SOMEONE is Ric Tesla, and if you were really Gamzee you’d know him very well.

Feb 26, 2012 at 09:50PM EST

Pinkamena Diane Pie wrote:

LoOk WhAt I fOuNd!

SaW iT oN sOmE oNe’S wAlL.

ThAt ReMiNdS Me Of A sToRy

GoOd FuCkInG TiMeS. HoNk!

Last edited Feb 26, 2012 at 09:52PM EST
Feb 26, 2012 at 09:51PM EST
Quote

Slendy wrote:

That SOMEONE is Ric Tesla, and if you were really Gamzee you’d know him very well.

wHo Is RiC?
Is ThAt A bAcOn oR sOmEtHiNg?

Last edited Feb 26, 2012 at 10:01PM EST
Feb 26, 2012 at 09:52PM EST
Quote

I’m worried to leave you motherfuckers alone…
.

Feb 26, 2012 at 09:53PM EST

Gamzee party

>Also to the new member who keeps making accounts, stop.

Last edited Feb 26, 2012 at 09:57PM EST
Feb 26, 2012 at 09:56PM EST

Pinkamena Diane Pie wrote:

ThIs Is NoW a HoMe StUcK tHrEaD.

we already have a homestuck thread, just thought I’d let you know.

Feb 26, 2012 at 09:57PM EST

Pinkamena Diane Pie wrote:

wHo Is RiC?
Is ThAt A bAcOn oR sOmEtHiNg?

NoW tHaTs JuSt RuDe :o(

Feb 26, 2012 at 09:59PM EST
Quote

Slendy wrote:

Gamzee party

>Also to the new member who keeps making accounts, stop.

>ImPlyInG tHiS iS nOt HiS FiRsT aLt AcCoUnT aNd Is NoT aCtUaLlY aLrEaDy A mEmBeR.

Feb 26, 2012 at 10:00PM EST
Quote

The quoted post has been deleted.

SoMe BrOtHeRs NeEd GeT tHeIr MoThErFuCkIn ChIlL oN hOnK hOnK

Feb 26, 2012 at 10:03PM EST
Quote

I don’t even know what the fuck is anything anymore


Ric is gonna shit a brick

Last edited Feb 26, 2012 at 10:05PM EST
Feb 26, 2012 at 10:03PM EST


What the bloody hell is going on btw?

Last edited Feb 26, 2012 at 10:05PM EST
Feb 26, 2012 at 10:04PM EST
Quote

Ric Tesla wrote:


What the bloody hell is going on btw?

I have no idea

Feb 26, 2012 at 10:06PM EST

RiC, tOuCh mY cLoWnY bOdY :o)

Feb 26, 2012 at 10:07PM EST

Watch in HD 720p on YouTube. Cause embedd makes text unreadable.
Basically documented this historical moment.




Last edited Feb 26, 2012 at 10:09PM EST
Feb 26, 2012 at 10:07PM EST

IvanP91c wrote:

Watch in HD 720p on YouTube. Cause embedd makes text unreadable.
Basically documented this historical moment.




brb, adding to my favorites.

Feb 26, 2012 at 10:10PM EST

Cale wrote:

MaYbE sLaM a FeW sIcK fIrEs?

>“slam a few sick fires??????”
LOL

Feb 26, 2012 at 10:10PM EST

Pinkamena Diane Pie wrote:

Oh, ThAt RiC, i KnOw HiM alL tOo wElL

WHO THE HELL ARE YOU!?!?!

Feb 26, 2012 at 10:11PM EST
Quote

IvanP91c wrote:

Watch in HD 720p on YouTube. Cause embedd makes text unreadable.
Basically documented this historical moment.




wait….
you made a YouTube account JUST to put this up.
That’s commitment.
+1 respect.

Feb 26, 2012 at 10:12PM EST

Slendy wrote:

>“slam a few sick fires??????”
LOL

Yeah I know.

Fuck I’m an Aries, not a Capricorn.

AwWw, I fUcKeD iT uP :o(

Feb 26, 2012 at 10:13PM EST
Quote

Cale wrote:

Yeah I know.

Fuck I’m an Aries, not a Capricorn.

AwWw, I fUcKeD iT uP :o(

ItS oKaY bRo, We AlL mAkE mIsTaKeS

Feb 26, 2012 at 10:15PM EST

Greninja wrote:

So smoothly that I made Gamzee come back (sort of)

Feb 26, 2012 at 10:17PM EST

Pinkamena Diane Pie wrote:

SoMtHiNg DeEp In YoUr MiNd….

I’m going to find you and take you down for good.

Last edited Feb 26, 2012 at 10:17PM EST
Feb 26, 2012 at 10:17PM EST
Quote

Greninja wrote:

So smoothly that I made Gamzee come back (sort of)

1. Start random thread asking Gamzee to come back
2. ????
3. Get a ton of Gamzees

Feb 26, 2012 at 10:18PM EST

Ric Tesla wrote:

I’m going to find you and take you down for good.

I AlReAdY gOt YoU iN tHe BuTt….

Feb 26, 2012 at 10:19PM EST
Quote
Skeletor-sm

This thread is closed to new posts.

Old threads normally auto-close after 30 days of inactivity.

Why don't you start a new thread instead?

Hauu! You must login or signup first!