Forums / Fun! / Riff-Raff

309,151 total conversations in 9,024 threads

+ New Thread


Skype...FUCK YEAH

Last posted Feb 19, 2010 at 07:39AM EST. Added Feb 18, 2010 at 11:19PM EST
5 posts from 5 users

[6:08:43 PM] Emerelds5: ಠ_ರೃ
[6:09:06 PM] Emerelds5: kay brb
[7:04:58 PM] Emerelds5: back
[7:38:14 PM] Emerelds5: lol
[7:38:47 PM] Wynter: Lmao takes an hourrr
[7:39:04 PM] Emerelds5: no, my sister got on the computer when i came out
[7:39:18 PM] Wynter: Lol.
[7:45:58 PM] Emerelds5: it was awesome
[7:46:06 PM] Emerelds5: it was like, SWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSH
[7:49:45 PM] Wynter: Oh
[7:50:02 PM] Emerelds5: ;D
[7:50:40 PM] Wynter: mhmm
[7:55:41 PM] Wynter: im tireddd
[7:55:52 PM] Emerelds5: i am now
[7:58:20 PM] Wynter: lol hmm
[8:02:17 PM] Emerelds5: wutcha doin?
[8:04:20 PM] Wynter: Gettin my cp straightened out
[8:04:21 PM] Wynter: y
[8:04:26 PM] Emerelds5: XD
[8:04:30 PM] Emerelds5: oh, computer
[8:04:32 PM] Wynter: you***
[8:04:38 PM] Wynter: what else does cp mean?
[8:04:41 PM] Emerelds5: …
[8:04:42 PM] Emerelds5: CP
[8:04:48 PM] Emerelds5: child pornaughrophy
[8:06:15 PM] Emerelds5: :P
[8:07:29 PM] Wynter: Oh!
[8:07:36 PM] Wynter: Well I’m still a child myself
[8:07:57 PM] Emerelds5: lolz
[8:08:06 PM] Emerelds5: so is it illegeal for us?
[8:08:06 PM] Emerelds5: Xd
[8:08:08 PM] Emerelds5: XD
[8:08:49 PM] Wynter: WOW
[8:08:56 PM] Wynter: FUCKING WOWOWOWOWOOWOWOWOW >:L
[8:09:10 PM] Emerelds5: XD
[8:09:15 PM] Emerelds5: BABY FAWK
[8:09:19 PM] Emerelds5: ITS AWIGHT
[8:09:21 PM] Wynter: Not about that.
[8:09:26 PM] Wynter: Yes it’s illegal tho.
[8:09:31 PM] Emerelds5: lolz
[8:09:38 PM] Emerelds5: im probally bout to go to bed
[8:09:44 PM] Emerelds5: got a big day tomoro
[8:09:51 PM] Emerelds5: im getting laid BD
[8:09:56 PM] Wynter: Mkayyy
[8:09:57 PM] Emerelds5: nah
[8:10:06 PM] Wynter: O. I was bout t be happy for you
[8:10:11 PM] Emerelds5: im never getting laid D:
[8:10:17 PM] Wynter: Me neither. Lol
[8:10:29 PM] Emerelds5: maybee
[8:10:37 PM] Emerelds5: we can not get laid together!
[8:10:40 PM] Emerelds5: *headplodes
[8:11:27 PM] Wynter: :[
[8:13:44 PM] Emerelds5: lol
[8:14:37 PM] Emerelds5: harow?
[8:15:16 PM] Emerelds5: ITS AWWIGHT
[8:15:22 PM] Wynter: lol
[8:15:29 PM] Wynter: fuck delllll.

MIND BLOWN RIGHT HERE PEOPLE

[8:15:30 PM] Emerelds5: im bout to take a shower
[8:15:38 PM] Emerelds5: but
[8:15:48 PM] Emerelds5: my sister probally used all the hot water on her freaken legs
[8:15:48 PM] Wynter: Ok. I was bout to too, and get all smexyy but my step bro hopped in before me.
[8:15:53 PM] Wynter: haha
[8:15:54 PM] Emerelds5: LOL
[8:15:56 PM] Wynter: wow.
[8:16:27 PM] Emerelds5: do u have a jigsaw peice birthmark on your ass too?!?!
[8:16:49 PM] Wynter: No, but I have a cute freckle somewhere
[8:17:27 PM] Emerelds5: ….
[8:17:33 PM] Emerelds5: my face is ful of freckles
[8:17:39 PM] Wynter: Hhaha rly.
[8:17:51 PM] Wynter: I have like random ones on my body but not a lot.

Feb 18, 2010 at 11:19PM EST

MMMM k

Feb 18, 2010 at 11:23PM EST

Alright then :P

Feb 18, 2010 at 11:32PM EST
Skeletor-sm

This thread is closed to new posts.

Old threads normally auto-close after 30 days of inactivity.

Why don't you start a new thread instead?

Word Up! You must login or signup first!