Forums / Fun! / Riff-Raff

310,893 total conversations in 9,401 threads

+ New Thread


The Women of KYM Thread (renamed from "Is anyone on here, at NIGHT?")

Last posted Apr 03, 2010 at 02:11PM EDT. Added Mar 31, 2010 at 12:54AM EDT
119 posts from 19 users

:T

Mar 31, 2010 at 12:54AM EDT

Psh!
You’re just a Mellow ;D

Mar 31, 2010 at 01:02AM EDT

I am, though I mostly lurk.

Mar 31, 2010 at 01:05AM EDT

People are either partying or sleeping. Or sleeping from partying.

Mar 31, 2010 at 01:10AM EDT
Quote

Lololol.
Yeah. Or they has school tomorrow.

Last edited Mar 31, 2010 at 01:15AM EDT
Mar 31, 2010 at 01:15AM EDT

Zombie, you can be here :)
And karnella is boss.

Mar 31, 2010 at 01:18AM EDT

Lmfao.
I see what you did thar.

Mar 31, 2010 at 01:20AM EDT

i never sleep…. dont you just love sleeping disorders

Mar 31, 2010 at 01:20AM EDT
Quote

He might mean that.

Mar 31, 2010 at 01:22AM EDT

See, I’m on spring break. And I prefer doing everything at night when no one can bother me.

Mar 31, 2010 at 01:22AM EDT

I know I dislike you.
And hacker, I understand what you mean.

Mar 31, 2010 at 01:24AM EDT

Indeed. I think the one thing that solidifies it is the fact that the four dogs are sleeping and can’t pester me for food, or start barking at the neighbors’ children.

Mar 31, 2010 at 01:26AM EDT

thats just what i do… i don’t know why, im not meaning to seem like a troll

Mar 31, 2010 at 01:26AM EDT
Quote

Lol.
I used to have a dog like that. D:
It gave me a sadface.

Mar 31, 2010 at 01:27AM EDT

Curfews kinda suck. I really shouldn’t be up right now, but meh. Spring break.

@steven mick: We don’t hate you, just a bit irritated by a few of your actions.

Mar 31, 2010 at 01:28AM EDT
Quote

ok thanks…. and to think i just showed up on the forums here today

Mar 31, 2010 at 01:29AM EDT
Quote

I do not give people chances.

Mar 31, 2010 at 01:29AM EDT

I do not give people breaks.

Mar 31, 2010 at 01:35AM EDT

well goodbye people… i have better things to do

Mar 31, 2010 at 01:40AM EDT
Quote

Lol, kitkats

Mar 31, 2010 at 01:41AM EDT

Farewell, Mr. Mick. Hope you get along swimmingly with the KYM community.

Mar 31, 2010 at 01:44AM EDT
Quote

Again; this thread is being ran by women.

Last edited Mar 31, 2010 at 01:48AM EDT
Mar 31, 2010 at 01:47AM EDT
Quote

I… don’t know how to respond to that, lol. I think men have free will to post, I mean if they wanted to.

Mar 31, 2010 at 01:50AM EDT
Quote

Yes, men can post.
And I hope he stops being an idiot as well…

Mar 31, 2010 at 01:51AM EDT

I don’t know how to respond to this thread in general, therefore I posted what I observed.

In other words, “What is this, I don’t even”

Mar 31, 2010 at 01:53AM EDT
Quote

This is just, randomness?

Mar 31, 2010 at 01:56AM EDT

Randomness? Not exactly.

I just found it funny that the only people who were originally posting in this thread were girls.

It’s extraordinary at its best.

Mar 31, 2010 at 01:59AM EDT
Quote

Lol.
Girls rule :D

Mar 31, 2010 at 02:00AM EDT

So now all our menstrual cycles will sync up.

Mar 31, 2010 at 02:01AM EDT

Lmfao.
Ohboi, that sounds like a blast.
:|

Mar 31, 2010 at 02:03AM EDT

And steven mick can only be part of KYM if he does late-night tampon runs for us. And picks up a pint of rocky road.

Mar 31, 2010 at 02:05AM EDT

Hahaha.
I approve of you hacker.
Then steven mick will be the most important kym user for one whole week.

Mar 31, 2010 at 02:07AM EDT
Skeletor-sm

This thread is closed to new posts.

Old threads normally auto-close after 30 days of inactivity.

Why don't you start a new thread instead?

Howdy! You must login or signup first!