Forums / Fun! / Just For Fun

320,842 total conversations in 9,947 threads

+ New Thread

Foreign language general

Last posted Oct 16, 2013 at 04:29PM EDT. Added Oct 07, 2013 at 12:24PM EDT
26 posts from 19 users

Sometimes it's hard for us Americans to remember, but there are countries outside of our own. And they need our help! Lets all practice foreign language for when we go into the peace corp to help poor nations like France, England, and the like.

Lets practice the two languages spoken by our neighbors up north, Canada!
Now, they speak two languages, so I will say the same sentence in both.
First Canadian
" did you hear aboot the maple syrup, eh?"
Now le Canadian, spoken in the French part of Canada
"¿Le le le le Maple syrup, le eh?"

Wat zei je verdomme zojuist tegen mij, jij kleine teef? I laat je weten dat ik ben afgestudeerd op de top van mijn klas in de Marine Zeeleeuwen, en dat ik aan verscheidene aanvallen op Al-Quaeda heb meegedaan, en dat ik meer dan 300 bevestigde doden heb. I ben getraind in gorilla oorlogsvoering en ben de top sluipschutter in het hele leger van de Verenigde Staten. Jij bent niks meer voor mij dan een ander doelwit. I zal je uitroeien met een precisie ongekend op deze planeet, markeer mijn woorden. Denk je dat je weg kan komen met stront lullen tegen mij over het internet? Denk nogmaals, eikel. Terwijl wij spreken ben ik mijn netwerk van geheime spionnen verspreid over de Verenigde Staten aan het bereiken, en je IP wordt op dit moment al getraceerd dus bereid je voor op de storm, hufter. De storm die het belachelijke ding dat jij jou leven noemt zal uitroeien. Je bent dood kind. I kan overal zijn, op elk moment, en ik kan je vermoorden in meer dan zevenhonderd manieren, en dat is slechts met mijn blote handen. Niet alleen ben ik extreem goed getraind in ongewapend vechten, maar ik heb ook toegang tot het complete arsenaal van de Verenigde Staten Marine Korps en ik zal het gebruiken tot zijn uiterste om jou belabberde uiterlijk compleet van het continent uit te roeien. Als je nou maar wist wat voor vreselijke vergelding jou "knappe" commentaar op jou neer zou brengen, misschien zou je dan je bek hebben gehouden. Maar daar was je niet tot in staat, en nu betaal je de prijs, jij verdomde idioot. I zal je onder schijten in woede en je zal erin verdrinken. Je bent dood, kleuter.

Last edited Oct 07, 2013 at 02:29PM EDT

Guten Morgen. Wie geht's? Es geht mir sehr gut. Nicht schlecht. Ich heiße Bionic Kraken, Wie heißt du? Ich spreche Deutsch. Deutsch kommt aus Deutschland, Österreich, und Schweiz. Meine Lieblingsfarbe ist grün. Ich spiele das Klavier und ich schreibe Musik.

Buenas noches, senores y senoras. Esta tarde aqui en la Florida, pero tengo que trabajar. La unica cosa que no me deja trabajar es la peresa.

I don't know how to put in accents but yeah, I'm bilingual.

Last edited Oct 07, 2013 at 08:01PM EDT

Sois una banda de tontos.

J'vous dit aussi que d'entre vous, seulement RandomMan à-t-il montré le plus p'tit modique de talent avec d'autres langues. Vous êtes bien fous.

Oh and proof:

Last edited Oct 07, 2013 at 09:28PM EDT

Hey Schwule,
Mein Name ist Johann, und ich hasse jeden einzelnen von euch. Sie alle sind Fett, verzögert, no-Leben, die jede Sekunde des Tages damit verbringen, auf dummer Esel Bilder. Sie sind alles Schlechte in der Welt. Ehrlich gesagt, ich einer von euch schon jede Muschi bekommen? Ich meine, ich denke, es macht Spaß, sich lustig machen über Menschen wegen Ihrer eigenen Unsicherheiten, aber sie alle auf eine ganz neue Ebene zu bringen. Dies ist sogar noch schlimmer als wichsen, um Bilder auf Facebook.
Seien Sie nicht ein Fremder sein. Gerade traf mich mit Ihrem besten Schuss. Ich bin ziemlich perfekt. Ich war Kapitän der Fußballmannschaft, und Starter auf meinem Basketball-Team. Welche Sportarten treibst Du, andere als "jack off zu nackt gezeichneten japanischen Volk"? Ich bekomme auch gerade A ist, und haben eine hämmern heiße Freundin (sie hat mich einfach; Scheiße war SO Bargeld). Sie sind alle Schwuchteln, die gerade töten sollte euch. Danke fürs Zuhören.

Pic Bezug: Es ist mir und meiner Hündin.

Last edited Oct 08, 2013 at 05:20PM EDT

opspe wrote:

Sois una banda de tontos.

J'vous dit aussi que d'entre vous, seulement RandomMan à-t-il montré le plus p'tit modique de talent avec d'autres langues. Vous êtes bien fous.

Oh and proof:

Vosotros sois isn't commonly used really, except in parts of Spain. Sounds very old fashioned.
Still, it's universally understood, just a heads up I suppose. Ustedes son is much more popular.

Last edited Oct 09, 2013 at 11:19PM EDT

In qualibet civitate , in aliqua regione , ad institutionem mentis aliquo vel vos can adepto in medio domus te . Ante cum ad mensam , qui venire ad se vocat petere " possessor finis" .
Metus eget ut venias , sicut artifex vultus puer , tu nunc in carcerem duci ædificii. & In summa parte erit occultis elit. Loquens omnia sibi audies vocem referunt atriis est . Ut non sit in verbis intelligere, sentire infanda anima tua time.

Si loquentes statur in aliquo tempore , fortiter dicite sta et cito " Im 'iustus transiens, cupio loqui . " Si tamen audire silentium , fugite . Relinquam . Noli aliquid , non domum , non manere in diversorio est, ut ne moveatur, corpus in quo dormiat cruorem. Lorem sciatis evadere , si mane .

Quod si postquam a voce proferant verba convertit ad aulam proficiscetur. Quo cum pervenisset ad cellam omnes videbis windowless locus est apud hominem in anguli , loquitur linguam ignotam , et cradling aliquid .
Unum tantum personam respondent : "Quid accidit cum omnes convenerint ?"

Is tunc attonitos in oculis vestris , et in quaestionem tuam respondere persequi horrendam . In eodem monasterio multa furere aliquam tortor post concursum , et paucos post vitam. Sed maxime rem pessimi faciant . Donec ut velit . Admonemur, si feceris, erit in eo loco mortem , per manus hominum .

At quod volueris in manus hominum . DXXXVIII hoc est a I . Numquam convenitis . Sæcula.

Dac wrote:

Vosotros sois isn't commonly used really, except in parts of Spain. Sounds very old fashioned.
Still, it's universally understood, just a heads up I suppose. Ustedes son is much more popular.

I learned Spanish Spanish. People in Spain can be rather…snooty about colonial dialects, so I don't use Ustedes by default.

Dac wrote:

Sometimes it's hard for us Americans to remember, but there are countries outside of our own. And they need our help! Lets all practice foreign language for when we go into the peace corp to help poor nations like France, England, and the like.

Lets practice the two languages spoken by our neighbors up north, Canada!
Now, they speak two languages, so I will say the same sentence in both.
First Canadian
" did you hear aboot the maple syrup, eh?"
Now le Canadian, spoken in the French part of Canada
"¿Le le le le Maple syrup, le eh?"

C'est quoi ce bordel que tu viens de dire sur moi putain , petite salope ? Je vais devoir vous le savez j'ai obtenu mon diplôme haut de ma classe dans les Navy Seals , et j'ai participé à de nombreux raids secrets sur Al- Qaïda , et j'ai plus de 300 victoires confirmées . Je suis formé dans Gorilla Warfare et je suis en haut sniper dans l'ensemble des forces armées américaines. Tu n'es rien pour moi, mais juste une autre cible. Je vais vous essuyer la merde avec précision les goûts de ce qui n'a jamais été vu avant sur ​​cette Terre , marquez mes mots putains . Vous pensez que vous pouvez se permettre de dire que la merde pour moi sur l'Internet ? Détrompez-vous, baiseur . Alors que nous parlons , je suis avec mon réseau secret d'espions à travers les USA et votre adresse IP est suivi par un moment afin de mieux vous préparer à la tempête, la mouche . La tempête qui efface la petite chose pathétique que vous appelez votre vie. T'es mort , gamin. Je peux être n'importe où , n'importe quand, et je peux vous tuer dans plus de sept cent façons , et c'est seulement avec mes mains nues. Non seulement je suis une formation approfondie en combat à mains nues , mais j'ai accès à tout l'arsenal de l' United States Marine Corps et je vais l'utiliser à sa pleine mesure pour essuyer ton cul misérable de la surface du continent , petite merde . Si seulement vous pouviez savoir ce impie rétribution votre petit commentaire "intelligent" était sur le point d'attirer sur vous , peut-être que vous auriez tenu ta putain de langue. Mais vous ne pouvez pas , vous n'avez pas, et maintenant vous êtes en payer le prix , idiot foutu . Je vais merde fureur sur vous et vous noyer dedans. T'es mort , gamin .

@Rimshot Ricky: Você tenta demais cara. 0/10 tente trollar melhor.
Português, espanhol e inglês são as línguas, na minha opinião, menos estranhas. Não tem acentos ou fonemas estranhos. Espanhol e português também são ambos baseados no latin, o que é bem interessante…

Ah, quase me esqueci

Bruno the Rustler wrote:

@Rimshot Ricky: Você tenta demais cara. 0/10 tente trollar melhor.
Português, espanhol e inglês são as línguas, na minha opinião, menos estranhas. Não tem acentos ou fonemas estranhos. Espanhol e português também são ambos baseados no latin, o que é bem interessante…

Ah, quase me esqueci

I ANT GIVE A FUCK WHAT LANGUAGES YALL THANK ARE EASYER TO LEARNT THAN MURICAN! MURICAN SHOUKD BE DE ONLY LANGIAGE TO EXSIST! AND I AINT TROLLIN YALL

Skeletor-sm

This thread is closed to new posts.

Old threads normally auto-close after 30 days of inactivity.

Why don't you start a new thread instead?

Word Up! You must login or signup first!