I'll start with something in finnish.
"Rakkaus on paras tunne maailmassa"
Love is the best feeling in the world, i think its pretty accurate.
Forums / Fun! / Just For Fun
320,841 total conversations in 9,947 threads
Say something in a language you know
Last posted
May 28, 2017 at 08:32PM EDT.
Added
Apr 24, 2017 at 11:05PM EDT
44 posts
from
38 users
Something
Flammenwerfer
Is this loss
ç§ăŻăšăŠăç ăă§ăăăćŠæ Ąă«èĄăăȘăăĄăăăăŸăăă
Sopurando wa doko des ka.
Hola everyone! : )
Here is something in Hindi â Mei tumse pyaar karti hu :)
Selamat pagi.
Donde esta mi jabon
Vita est dura in Sicilia.
Dick Crosby - ăŠăšă€ăăŒăłăăŒă
Deactivated
Ad Victorium
N'est pas mort ce qui Ă jamais dort et au long des Ăšres Ă©tranges peut mourir mĂȘme la Mort
Bastos nanman na tao dito na nang website
(idk how to spell good and I thing my grammar is a bit off)
Etwas in einer Sprache ich kenne.
FUCK.
The quoted post has been deleted.
Forget two letters here ;o .
Also : Wenn es meines Gottes Wille ist
Dove ho nascosto la mia ombra? Seguramente estarĂĄ en aquella caja de cartĂłn.
Amongus
Deactivated
HALT STOP ES BLEIBT SO WIE ES IST
ĐŻ ŃĐČĐŸĐč ŃĐ»Ńга
ĐŻ ŃĐČĐŸĐč ŃĐ°Đ±ĐŸŃĐœĐžĐș
Anhos e so dodus.
WIR
WAREN
KAISEREN
UND
SCHEIĂE
Pedazo de mierda!
Gutenmorgen, Ich heiĂe Derptastic Derp Mann. Bist du sauer?
¿Pero por qué?
Blijf met je tengels van mijn fiets af
ăȘăăăłăăăŻć€ąäžă«è«äșă«èćłăăăăèšłă ăŁăïŒ
Jag förstÄr inte riktigt poÀngen med den hÀr trÄden. Vad Àr vÀrdet? Folk bara skriver upp nÄgonting som 95% av sidan inte förstÄr sig pÄ, och jag tvivlar verkligen pÄ att nÄgon faktiskt kommer att köra alla inlÀgg genom en översÀttare. NÀr man kollar pÄ trÄden förs tankarna till en lite bredare frÄga: Vilket syfte har en froumtrÄd?
Man kan kanske dela upp det i ett par olika kategorier. Den första kategorin Àr helt enkelt diskussion. Den anvÀndare som startar trÄden tar upp ett Àmne. Det kan vara nÄgon diskussion om spel, om fuktiga memer, eller om nyhetshÀndelser. AnvÀndarna fÄr dÄ ta upp och jÀmföra sina Äsikter om saken, och vissa kanske till och med lÀgger till mer information om Àmnet. En sÄn hÀr trÄd ger vÀrde till alla som lÀser den, samt alla som deltar i den. De som lÀser fÄr ta del av nya Äsikter, medan de som deltar fÄr dela med sig av sina egna.
Sen har vi den andra kategorin. Debatt. Som man förmodligen kan gissa sÄ Àr det hÀr trÄdar som tar upp, ja, debatter. Politiska debatter, debatter om vare sig nÄgon del av sidan borde Àndras o.s.v. HÀr tar anvÀndarna upp argument och motargument för Àmnet, och Äterigen ger trÄden vÀrde till alla deltagare och alla ÄskÄdare.
Den tredje kategorin kan vi kalla för tÀvlingar. RÀtt enkelt. Den som startar trÄden startar ocksÄ en tÀvling. Det kan vara nÄgot enklare eller nÄgot jÀttekomplicerat. Ni kan ju kolla pÄ CBC eller PhotoshoptÀvlingar om ni vill fÄ en idé om vad jag syftar till. VÀrde ges till de som deltar, och (i de kreativa tÀvlingarna) de som ÄskÄdar.
Sedan har vi kategori fyra, forumlekar. En anvÀndare startar en trÄd, nÀsta anvÀndare gör nÄgot baserat pÄ det föregÄende inlÀgget, och sÄ fortsÀtter det tills folk tröttnar. Jag skulle nog sjÀlv vilja pÄstÄ att de inte ger lika mycket vÀrde som de tidigare nÀmnda kategorierna, men en deltagare fÄr vÀrde bÄde frÄn att delta samt att den som följer deltar, sÄ de Àr inte helt vÀrdelösa.
Vi har ju sÄ klart kategori fem, shitposting. Extremt högt vÀrde. Kolla bara pÄ den hÀr.
Man kan ju definiera fler kategorier Àn vad jag har gjort nu, jag Àr lat, men ett gemensamt tema man kommer att se Àr att alla har nÄgon form av vÀrde till anvÀndare utöver de som sjÀlva gör inlÀgg. DÄ kommer vi tillbaka till den hÀr trÄden. Varför finns den? En bÀttre frÄga att stÀlla Àr nog varför jag bryr mig, eller varför jag har tagit tid ur min dag att skriva den hÀr flummiga skiten som ingen förmodligen kommer att lÀsa. Jag Àr riktigt uttrÄkad. Jag gick upp vid 4 idag och somnade 2 natten innan, sÄ jag Àr trött som fan ocksÄ. Jag tÀnker inte ens lÀsa igenom den innan jag trycker pÄ "Post". Om du faktiskt förstÄr vad jag har skrivit tycker jag nog ÀndÄ synd om dig.
Puss puss.
Il y a longtemps dans un pays lointain, je, Aku, le maĂźtre des tĂ©nĂšbres qui a changĂ© de forme, a dĂ©chaĂźnĂ© un mal indescriptible. Mais un stupide guerrier samouraĂŻ brandissant un sabre magique s'avança pour m'opposer. Avant que le coup final ne soit frappĂ©, j'ai ouvert un portail dans le temps et l'ai jetĂ© dans le futur, oĂč mon mal est la loi! Maintenant, le fou cherche Ă revenir au passĂ© et Ă dĂ©faire l'avenir qui est Aku!
King soundwave wrote:
Il y a longtemps dans un pays lointain, je, Aku, le maĂźtre des tĂ©nĂšbres qui a changĂ© de forme, a dĂ©chaĂźnĂ© un mal indescriptible. Mais un stupide guerrier samouraĂŻ brandissant un sabre magique s'avança pour m'opposer. Avant que le coup final ne soit frappĂ©, j'ai ouvert un portail dans le temps et l'ai jetĂ© dans le futur, oĂč mon mal est la loi! Maintenant, le fou cherche Ă revenir au passĂ© et Ă dĂ©faire l'avenir qui est Aku!
Non, non, non!
"Il y a fort longtemps, dans une contrĂ©e lointaine, moi, Aku, maĂźtre des tĂ©nĂšbres et seigneur aux mille apparences, ai lĂąchĂ© sur le monde des forces dĂ©moniaques. Mais un guerrier samouraĂŻ porteur d'un sabre enchantĂ© s'interposa, et se lança contre moi, dans un combat sans merci. Avant qu'il ne me porte un coup fatal, j'ouvris une brĂšche dans l'espace-temps, et je l'expĂ©diai dans le futur, Ă une Ă©poque oĂč les forces du mal qui sont Ă mon service, imposent ma loi sur Terre. Maintenant le pauvre fou cherche Ă retourner dans le passĂ© pour essayer de me terrasser avant que je ne lĂąche sur le monde mes forces tĂ©nĂ©breuses."
at least get it right m8
Pag tinangal ko ung mask mo, mamamatay ka?
Talagang masakit yan--
Eh ang laki mo naman.
--para sa iyo.
Dear Moderator,
Any objective of this thread? Thanks :)
Era Coney Island, le decĂan el patio del mundo. No habĂa ningĂșn lugar asĂ en todo el mundo, como Coney Island cuando yo era joven. NingĂșn lugar se le parecĂa, y era fantĂĄstico. Ahora estĂĄ reducido a casi nada⊠verĂĄsâŠ
Y aĂșn recuerdo en mi mente como las cosas solĂan ser y⊠me pone triste. Pero gente de todas partes venĂa aquĂ⊠de todas partes⊠era el patio le decĂan, el patio del mundoâŠ
De todas formas, verĂĄs, Yo⊠uh⊠sabes⊠incluso yo, cuando era muy chico, incluso yo me perdĂa en Coney Island, pero me encontraron⊠en⊠en la playa.
Y solĂamos dormir en la playa, toda la noche⊠pero ya no hacen eso. VerĂĄs⊠las cosas cambiaron.
Pourquoi tu gĂąches ta vie
"Non, moi je crois qu'il faut que vous arrĂȘtiez d'essayer de dire des trucs. Ăa vous fatigue dĂ©jĂ , puis pour les autres je crois que vous vous rendez pas compte de ce que c'est. Moi quand vous me faites ça ça me fout une angoisse⊠je pourrais vous tuer je crois⊠De chagrin, hein! Je vous jure, c'est pas bien! Il faut plus que vous parliez avec des gens!"
ÎÏÎżÏΔί Μα ÏÏ ÎČλαÎșΔία, αλλΏ ΟÎÏΔÏΔ ÏÎč Ξα ÎźÏαΜ ÏÎλΔÎčÎż; ÎÎœ ÏλοÎč ÎŒÎ±Ï ÎłÏÎŹÏαΌΔ ÏÏη γλÏÏÏα ÎŒÎ±Ï Î±Î»Î»ÎŹ ÎșαÏαλαÎČÎ±ÎŻÎœÎ±ÎŒÎ” Îż ÎÎœÎ±Ï ÏÎżÎœ ÎŹÎ»Î»ÎżÎœ, ÏÏÏÎŻÏ Ïη ÎČοΟΞΔÎčα λΔΟÎčÎșÏÎœ ÎșαÎč ΌΔÏαÏÏαÏÏÎčÎșÏÎœ ΌηÏαΜÏÎœ Î±ÎœÎ±Î¶ÎźÏηÏηÏ. ÎÎœÏÎŻ η ÏαγÎșÏÏÎŒÎčα ÎŒÎ±Ï ÎłÎ»ÏÏÏαΜ Μα ÎźÏαΜ ÎŒÎčα ÏÏ ÎłÎșΔÎșÏÎčÎŒÎΜη γλÏÏÏα, ÏÏÏÏ Ïα ÎγγλÎčÎșÎŹ Îź Ïα ÎλληΜÎčÎșÎŹ, Μα Î”ÎŻÎœÎ±Îč ÎΜα ÏÏ ÎœÎżÎœÎžÏÎ»Î”Ï ÎŒÎ± αÏÏ ÎșΏΞΔ γλÏÏÏα ÏÎżÏ Ï ÏÎŹÏÏΔÎč ÏÏη Îη. ÎλοÎč ÎŒÎ±Ï ÎžÎ± ÎŒÎčÎ»ÎŹÎłÎ±ÎŒÎ” ÎÏαÎČÎčÎșÎŹ, ÎÎčÎœÎζÎčÎșα Îź ÎÏαζÎčλÎčÎŹÎœÎčÎșα, ÎșαÎč ÏλοÎč ÎŒÎ±Ï ÎžÎ± ΟÎÏαΌΔ ÏÎč λÎΔÎč Îż ΏλλοÏ.
O hon hon hon bonjour o hon hon hon baguette o hon hon hon Eiffel Tower.
Kamusta kayong lahat?! Mabuhay! :D
Yo no hablo español.
(i haven't taken japanese class since 2012 so, sorry if i say this wrong lmao)
ăŻăăăŸăăŠăăŒăăźăȘăŸăăŻă«ășă§ăăă©ăăăăăăéĄăăăŸăă
ăăăăă§ăăïŒ
If you are with a person who speaks english and spanish fluently it is a good idea to ask him/her how to say english words/phrases in spanish, if they don't mind.
Just ask, "Como se dice" then (your words/phrase in english) ending with en Espanol.
Example:
ÂżComo se dice "OP is a fag" en Espanol?
I learned quite a few swears and shit talk from the guys i worked with. Lol
>also copypasta + google translate= lulz
ŃŃĐșĐ° блŃŃŃ
TripleA9000
Deactivated
Something
æäœ ćć