I'll start with something in finnish.
"Rakkaus on paras tunne maailmassa"
Love is the best feeling in the world, i think its pretty accurate.
Forums / Fun! / Just For Fun
320,842 total conversations in 9,947 threads
Say something in a language you know
Last posted
May 28, 2017 at 08:32PM EDT.
Added
Apr 24, 2017 at 11:05PM EDT
44 posts
from
38 users
Something
Flammenwerfer
Is this loss
私はとても眠いですが、学校に行かなくちゃいけません。
Sopurando wa doko des ka.
Hola everyone! : )
Here is something in Hindi – Mei tumse pyaar karti hu :)
Selamat pagi.
Donde esta mi jabon
Vita est dura in Sicilia.
Dick Crosby - ウエイバーコホーム
Deactivated
Ad Victorium
N'est pas mort ce qui à jamais dort et au long des ères étranges peut mourir même la Mort
Bastos nanman na tao dito na nang website
(idk how to spell good and I thing my grammar is a bit off)
Etwas in einer Sprache ich kenne.
FUCK.
The quoted post has been deleted.
Forget two letters here ;o .
Also : Wenn es meines Gottes Wille ist
Dove ho nascosto la mia ombra? Seguramente estará en aquella caja de cartón.
Amongus
Deactivated
HALT STOP ES BLEIBT SO WIE ES IST
Я твой слуга
Я твой работник
Anhos e so dodus.
WIR
WAREN
KAISEREN
UND
SCHEIßE
Pedazo de mierda!
Gutenmorgen, Ich heiße Derptastic Derp Mann. Bist du sauer?
¿Pero por qué?
Blijf met je tengels van mijn fiets af
なぜドンさんは夢中に論争に興味があるん訳だっけ?
Jag förstår inte riktigt poängen med den här tråden. Vad är värdet? Folk bara skriver upp någonting som 95% av sidan inte förstår sig på, och jag tvivlar verkligen på att någon faktiskt kommer att köra alla inlägg genom en översättare. När man kollar på tråden förs tankarna till en lite bredare fråga: Vilket syfte har en froumtråd?
Man kan kanske dela upp det i ett par olika kategorier. Den första kategorin är helt enkelt diskussion. Den användare som startar tråden tar upp ett ämne. Det kan vara någon diskussion om spel, om fuktiga memer, eller om nyhetshändelser. Användarna får då ta upp och jämföra sina åsikter om saken, och vissa kanske till och med lägger till mer information om ämnet. En sån här tråd ger värde till alla som läser den, samt alla som deltar i den. De som läser får ta del av nya åsikter, medan de som deltar får dela med sig av sina egna.
Sen har vi den andra kategorin. Debatt. Som man förmodligen kan gissa så är det här trådar som tar upp, ja, debatter. Politiska debatter, debatter om vare sig någon del av sidan borde ändras o.s.v. Här tar användarna upp argument och motargument för ämnet, och återigen ger tråden värde till alla deltagare och alla åskådare.
Den tredje kategorin kan vi kalla för tävlingar. Rätt enkelt. Den som startar tråden startar också en tävling. Det kan vara något enklare eller något jättekomplicerat. Ni kan ju kolla på CBC eller Photoshoptävlingar om ni vill få en idé om vad jag syftar till. Värde ges till de som deltar, och (i de kreativa tävlingarna) de som åskådar.
Sedan har vi kategori fyra, forumlekar. En användare startar en tråd, nästa användare gör något baserat på det föregående inlägget, och så fortsätter det tills folk tröttnar. Jag skulle nog själv vilja påstå att de inte ger lika mycket värde som de tidigare nämnda kategorierna, men en deltagare får värde både från att delta samt att den som följer deltar, så de är inte helt värdelösa.
Vi har ju så klart kategori fem, shitposting. Extremt högt värde. Kolla bara på den här.
Man kan ju definiera fler kategorier än vad jag har gjort nu, jag är lat, men ett gemensamt tema man kommer att se är att alla har någon form av värde till användare utöver de som själva gör inlägg. Då kommer vi tillbaka till den här tråden. Varför finns den? En bättre fråga att ställa är nog varför jag bryr mig, eller varför jag har tagit tid ur min dag att skriva den här flummiga skiten som ingen förmodligen kommer att läsa. Jag är riktigt uttråkad. Jag gick upp vid 4 idag och somnade 2 natten innan, så jag är trött som fan också. Jag tänker inte ens läsa igenom den innan jag trycker på "Post". Om du faktiskt förstår vad jag har skrivit tycker jag nog ändå synd om dig.
Puss puss.
Il y a longtemps dans un pays lointain, je, Aku, le maître des ténèbres qui a changé de forme, a déchaîné un mal indescriptible. Mais un stupide guerrier samouraï brandissant un sabre magique s'avança pour m'opposer. Avant que le coup final ne soit frappé, j'ai ouvert un portail dans le temps et l'ai jeté dans le futur, où mon mal est la loi! Maintenant, le fou cherche à revenir au passé et à défaire l'avenir qui est Aku!
King soundwave wrote:
Il y a longtemps dans un pays lointain, je, Aku, le maître des ténèbres qui a changé de forme, a déchaîné un mal indescriptible. Mais un stupide guerrier samouraï brandissant un sabre magique s'avança pour m'opposer. Avant que le coup final ne soit frappé, j'ai ouvert un portail dans le temps et l'ai jeté dans le futur, où mon mal est la loi! Maintenant, le fou cherche à revenir au passé et à défaire l'avenir qui est Aku!
Non, non, non!
"Il y a fort longtemps, dans une contrée lointaine, moi, Aku, maître des ténèbres et seigneur aux mille apparences, ai lâché sur le monde des forces démoniaques. Mais un guerrier samouraï porteur d'un sabre enchanté s'interposa, et se lança contre moi, dans un combat sans merci. Avant qu'il ne me porte un coup fatal, j'ouvris une brèche dans l'espace-temps, et je l'expédiai dans le futur, à une époque où les forces du mal qui sont à mon service, imposent ma loi sur Terre. Maintenant le pauvre fou cherche à retourner dans le passé pour essayer de me terrasser avant que je ne lâche sur le monde mes forces ténébreuses."
at least get it right m8
Pag tinangal ko ung mask mo, mamamatay ka?
Talagang masakit yan--
Eh ang laki mo naman.
--para sa iyo.
Dear Moderator,
Any objective of this thread? Thanks :)
Era Coney Island, le decían el patio del mundo. No había ningún lugar así en todo el mundo, como Coney Island cuando yo era joven. Ningún lugar se le parecía, y era fantástico. Ahora está reducido a casi nada… verás…
Y aún recuerdo en mi mente como las cosas solían ser y… me pone triste. Pero gente de todas partes venía aquí… de todas partes… era el patio le decían, el patio del mundo…
De todas formas, verás, Yo… uh… sabes… incluso yo, cuando era muy chico, incluso yo me perdía en Coney Island, pero me encontraron… en… en la playa.
Y solíamos dormir en la playa, toda la noche… pero ya no hacen eso. Verás… las cosas cambiaron.
Pourquoi tu gâches ta vie
"Non, moi je crois qu'il faut que vous arrêtiez d'essayer de dire des trucs. Ça vous fatigue déjà, puis pour les autres je crois que vous vous rendez pas compte de ce que c'est. Moi quand vous me faites ça ça me fout une angoisse… je pourrais vous tuer je crois… De chagrin, hein! Je vous jure, c'est pas bien! Il faut plus que vous parliez avec des gens!"
Μπορεί να πω βλακεία, αλλά ξέρετε τι θα ήταν τέλειο; Αν όλοι μας γράφαμε στη γλώσσα μας αλλά καταλαβαίναμε ο ένας τον άλλον, χωρίς τη βοήθεια λεξικών και μεταφραστικών μηχανών αναζήτησης. Αντί η παγκόσμια μας γλώσσαν να ήταν μια συγκεκριμένη γλώσσα, όπως τα Αγγλικά ή τα Ελληνικά, να είναι ένα συνονθύλευμα από κάθε γλώσσα που υπάρχει στη Γη. Όλοι μας θα μιλάγαμε Αραβικά, Κινέζικα ή Βραζιλιάνικα, και όλοι μας θα ξέραμε τι λέει ο άλλος.
O hon hon hon bonjour o hon hon hon baguette o hon hon hon Eiffel Tower.
Kamusta kayong lahat?! Mabuhay! :D
Yo no hablo español.
(i haven't taken japanese class since 2012 so, sorry if i say this wrong lmao)
はじめまして、ぼくのなまえはカズです。どぞよろしくお願いします。
おげんきですか?
If you are with a person who speaks english and spanish fluently it is a good idea to ask him/her how to say english words/phrases in spanish, if they don't mind.
Just ask, "Como se dice" then (your words/phrase in english) ending with en Espanol.
Example:
¿Como se dice "OP is a fag" en Espanol?
I learned quite a few swears and shit talk from the guys i worked with. Lol
>also copypasta + google translate= lulz
сука блять
TripleA9000
Deactivated
Something
操你哈哈